google-site-verification: google1673b2117cb94912.html Post | Read-Cycling書送快樂
top of page

書店快樂冷知識-逃避雖可恥但...


你覺唔覺得喺做一件事之前,如果做多啲資料蒐集,你嘅決定會更加正確?當你行入一間舖頭,有件衫你第一眼見到就好鍾意,但你唔相信自己嘅直覺,決定要上網睇下其他人對其他衫嘅評論,希望借此搵到一件你更加鍾意嘅,但一個鐘之後,你都係揀返一開始嗰件衫。呢個就係資訊偏差理論。

.

要緊記:唔需要知嘅嘢,即使知道咗都係冇價值㗎!呢啲唔係叫逃避責任,而係唔好浪費人生。

.

你可能會認為毋須為呢啲小事花時間去改變自己嘅習慣,反正都只係浪費一個鐘啫。但積小成多,時間就係咁唔見咗。以小見大,你又有冇發現喺工作層面經常為求作出更正確決定而不斷搜集不必要嘅資訊?

.

人生苦短,無謂畀唔值得嘅事搞煩自己。亞里士多德話過:「智者的目標不是獲得幸福,而是要避免不幸。」係講得好啱!咁點實行呢?

.

今期「書店快樂」最新上架嘅《行為的藝術:52個非受迫性行為偏誤 》,同你一齊了解更多生活中嘅思考謬誤,用理智對抗慣性思維,避開不幸,自在從容地享受我哋喜歡嘅生活。嚟望下啦:https://www.read-cycling.org/book-shopping

bottom of page